Általános szerződési feltételek

A Vasútmodell-Centrum Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató), az általa működtetett webáruház vonatkozásában, az alábbiak szerint tesz eleget az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.), valamint a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) Kormányrendeletben (Korm.rend,) előírt közzétételi kötelezettségeinek.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a webáruházon keresztül történő termékértékesítésekre vonatkozó általános feltételeket, a szerződést kötő felek jogait és kötelezettségeit. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog mindenkor hatályos szabályai, különösen a Polgári Törvénykönyv (Ptk.), az Ekertv. és a Korm.rend.-ben foglalt rendelkezések az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével Ön elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Vasútmodell-Centrum Kft. (Szolgáltató)
  • Székhely: 1113, Budapest Nagyszőlős utca 9.
  • Adószám: 23863750-2-43
  • Cégjegyzék szám: 01-09-981947
  • Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-54340/2012.
  • Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága (2012)
  • Szerződéskötés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@vasutmodell-centrum.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 1 797 6075

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag a webáruházon keresztül, on-line megrendeléssel, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját, mely külön kerül az alábbi pontban írtak szerint felszámításra. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Árainkat folyamatosan karbantartjuk, azonban a legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat, hogy adminisztrációs vagy technikai hiba folytán a weboldalon feltüntetett ár hibás (pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától eltérő, esetleg 0,- vagy 1,- Ft-os ár). Ilyenkor munkatársaink e-mailen vagy telefonon a hiba észlelését követően azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot, és értesítik Önt a választott termék helyes vételáráról, így eldöntheti, hogy fenntartja-e megrendelését.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, az új árak a honlapon való megjelenéstől kezdve érvényesek, azonban ez nem érinti a már visszaigazolt megrendelések teljesítését.

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18:00 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az munkanapokon 18.00 óra után történik, úgy a megrendelés csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk telefonon, vagy e-mailben két munkanapon belül visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság joggyakorlatának megfelelően megrendelésének elfogadását, visszaigazolását és ezáltal szerződés létrejöttét ügyfélszolgálatunk telefonos visszaigazolása , vagy rendszerünk által küldött második, a rendelés státusz váltását tartalmazó email önhöz történt megérkezése eredményezi.

Az NFH gyakorlata szerint:
A szolgáltató köteles a fogyasztó megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül elektronikus úton a fogyasztó számára visszaigazolni. Az elektronikus visszaigazolást az üzemeltető szoftvere automatikusan generálja egy előre meghatározott esemény, a fogyasztó megrendelésének megtörténtekor. Amennyiben a szolgáltatótól a megrendeléstől számított 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás a fogyasztóhoz, a fogyasztó ajánlati kötöttsége megszűnik, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése.

Ez a visszaigazolás tehát kizárólag a fogyasztó jognyilatkozatának hatályosulását, a szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja, azaz a visszaigazolás még nem tekinthető a fogyasztó „klikkelése” által elküldött ajánlat elfogadásának, nem jelenti a szerződés létrejöttét.

Egy esetlegesen tévedésből vagy programhiba miatt, illetve készlethiány ellenére visszaigazolt alacsony ár esetén a szolgáltató még nem köteles a termék leszállítására, hiszen ekkor még létrejött szerződésről sem beszélhetünk, így a fogyasztó sem követelheti a szolgáltatótól a szerződés teljesítését. A tapasztalatok azt igazolják, hogy ennek még sem a szolgáltatók, sem a fogyasztók többsége nincsen tudatában, néhány webáruház azonban már tájékoztatja a fogyasztót erről a körülményről.

A gyakorlatban a szolgáltatók a visszaigazolás elküldését követően – a megrendelés teljesíthetőségéről történő megbizonyosodás után – egy újabb e-mailben, vagy telefonon értesítik a fogyasztót a megrendelés elfogadásáról és a szerződés teljesíthetőségéről. Ez a második e-mail már a szolgáltató elfogadó nyilatkozatának tekinthető, amely által a szerződést létrejön.

A teljesítési határidő általában a telefonos visszaigazolástól számított 2-10 munkanapon belül történik, de egyes termékek esetén ez kitolódhat, mivel a teljesítés határideje nagymértékben függ a beszállítóktól.

A termékképek illusztrációk, melyek eltérhetnek a termék valóságos megjelenésétől.

Cégünk, mivel nem gyártója a termékeknek, nem vállal felelősséget az esetleges technikai jellemzőknek a beszállítók, vagy más, rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Olyan esetben, amikor a teljesítés a megrendelésnek megfelelően nem lehetséges, fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, melyről minden esetben azonnal tájékoztatjuk a megrendelőt. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül.

A rendelés menete

  • Regisztrációt követően lépjen be felhasználónevével és jelszavával az áruházba*. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba, ha regisztráció nélkül szeretne vásárolni a termék kosárba helyezése után a Fizetek gomb megnyomása után válassza az „expressz vásárlás” menüpontot.
  • Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, zárja be az ablakot és folytassa a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Áru törlése: az áru neve melletti kuka ikonra kattintva. Rendelés mennyiségének változtatása: a termék neve előtti mennyiségválasztó gombokkal.
  • Ha rendelkezik kedvezmény kuponnal, írja be a megfelelő mezőbe, majd érvényesítse, ha mégsem kívánja beváltani a kupont, a kuka ikonra kattintva törölheti. Ebben az esetben a kuponkódját beválthatja, a lejárati határidőig. Válassza ki az Önnek megfelelő kiszállítási módot, írja be a megfelelő mezőbe a rendeléshez fűzendő megjegyzését, majd állítsa be a kívánt számlázási és szállítási címet. (Egyes esetekben, a rendelt terméket nem tudjuk csomagként kiküldeni, ekkor raklapos kiszállítással tudjuk a szállítást intézni. Erről kollégánk mindenképpen egyeztet önnel.)
  • Figyelmesen olvassa át még egyszer a megadott megrendelési, szállítási és fizetési információkat. Ha valamit hibásan adott meg, még módosíthatja! Ha mindent rendben talált küldje el a megrendelést.
  • E-mailben pontos részletezést és visszaigazolást kap a rendeléséről.**
  • Általában munkatársunk felhívja, és telefonon egyezteti, visszaigazolja a megrendelési adatokat.

Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés alapján létrejött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így azokat Cégünk nem iktatja és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhetőek.

* A regisztráció, vagy expressz vásárlás során kérjük, hogy valós adatokat adjon meg (e-mail, telefonszám, kiszállítási cím), mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.

** A visszaigazoló e-mail elmaradásának hiánya a rosszul megadott e-mail cím miatt következhet be, vagy mert a vásárló postafiókjának tárhelye megtelt. Egyéb esetekben azonnal, de 48 órán belül mindenképp meg kell érkeznie a rendelés elküldésének visszaigazoló e-mailje.

Áruátvételi, szállítási információk

Házhozszállítás

Ha ön utánvétes kiszállítást kért a megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Lehetőség van a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén üzletünkben (1113, Budapest Nagyszőlős utca 9.) lehet a rendelt terméket átvenni. Hétfőtől péntekig 08:00-tól 18:00-ig. Szombaton 08:00-tól 12:00-ig, vasárnap zárva tartunk.

A kiszállítás díjszabása

  • Utánvétes kiszállítás 25kg-ig: 1380.- Ft*
  • Előre utalásos kiszállítás 25kg-ig: 1100.- Ft*

Csomagként 40 kg-nál könnyebb és 80x60x60 cm-es (vagy ennek megfelelő űrtartalmú) dobozba elhelyezhető árut tudunk kiszállítani.

A fentieknél nagyobb méretű/súlyú termék esetén a rendelt árut több csomagként (csomagonként felszámolva a kiszállítási díjat), vagy raklapos szállítmányként küldjük ki - minden esetben az ön pénztárcájának kedvezőbb megoldást választjuk, önnel egyeztetve.

A raklapos kiszállítás díjszabása:

  • előre utalás esetén: 6605.- Ft
  • utánvét esetén: 6860.- Ft

A webáruház az ilyen speciális eseteket nem tudja kezelni, minden esetben a csomag kiszállítási árát számolja fel. Kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

*25 kg felett (főleg klímaberendezéseknél) egyedi árakat adunk, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Átvétel nélkül visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelő köteles kötbér címén megtéríteni, és a termék újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Jótállás

Az áruházunkban vásárolt termékekre a gyártó által meghatározott időtartamig jótállást (garanciát) vállalunk. Ez minden termék esetében egyedi időtartam, ami a jótállás feltételeiről szóló garancia levélen lesz feltüntetve.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Elállás joga

Felhívjuk figyelmét arra, hogy az elállási jog nem gyakorolható, ha a terméket személyesen vette át a Vasútmodell-Centrum Kft. telephelyén, üzletében, mivel ilyen esetben nem távollevők között jött létre a szerződés, így arra a Korm.rend. szabályai nem vonatkoznak.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató raktárába, és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. Expressz kiszállítás esetén a normál árú házhoz szállítási díjat térítjük vissza. A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult. Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

A teljes jogszabály megtekintése itt.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

Adatkezelés

A webáruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából szükséges,. (Pl: a Futárszolgálat részére).

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti az info@vasutmodell-centrum.hu e-mail címen.

Vasútmodell-Centrum Kft. nyereményjátékainak általános szabályzata

  • A http://www.vasutmodell-szerviz.hu webáruház nyereményjátékaiban való részvétel ingyenes és minden 18. életévét betöltött természetes személy számára elérhető.
  • A játékokat szervezi, valamint a nyereményeket felajánlja a Vasútmodell-Centrum Kft..
  • Egy játék időtartama változó, mely az aktuális nyereményjátékra vonatkozó hirdetményben van meghatározva. A szerencsés nyerteseket a sorsolást követő 24 órán belül e-mailben és/vagy telefonon értesítjük.
  • Egy felhasználó több, párhuzamosan folyó nyereményjátékban is részt vehet, de adott játékban csak egy regisztrációval szerepelhet.
  • A Vasútmodell-Centrum Kft. csak azon játékos részvételét tudja elfogadottnak tekinteni, aki az aktuális nyereményjáték feltételeinek hiánytalanul eleget tesz.
  • A nyereményjátékok feltételei változhatnak, az aktuális nyereményjáték menete minden esetben a http://www.vasutmodell-szerviz.hu webáruház Facebook oldalán található posztban és/vagy a http://www.vasutmodell-szerviz.hu webáruház oldalán található hirdetményben van meghatározva.
  • A nyeremény átvételének határideje 1 hét, kivéve, ha az aktuális játék hirdetményében ettől eltérő időpont van meghatározva.
  • A nyereményt a nyertes boltunkban személyesen veheti át.
  • A nyeremény készpénzre nem váltható át!
  • A játékban résztvevők, illetve a nyertes adatait az adatvédelmi nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk át.
  • A játékosok a játékban való részvételükkel automatikusan elfogadják a játékszabályzatot.
  • Amennyiben a nyereményjáték feltétele az e-mail cím megadása, úgy a játékos a játékban való részvétellel hozzájárul, hogy a Vasútmodell-Centrum Kft. kizárólag marketing tartalmú üzeneteket küldjön a részére, amelyről bármikor leiratkozhat.
  • A nyereményjátékra a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény (Szjtv.), rendelkezései irányadóak.